Friday, March 7, 2014

Oppps......

sekarang kecoh betul pasal Hanez Suraya  ngan Liyana Manan tu kan...

malas nak komen sebenarnya...tp bila chef wan pun tulis something pasal diaorang macam nak tulis jugak la..hehe..

tp komen kita gini jela..what goes around comes around....ko buat orang tu macam tu...nanti dapatla kat ko balik...aaaa cam tu.....alam percintaan ni indah belaka..apatah lagi orang yang dihajati tu berharta...pulak harta sepencarian..sekali wife dia bercerai dan tuntut harta sepencarian..habisla huhuhu....

takpela puan Liyana Manan..lepaskanlah aje....biarlah dia nak terbang setinggi mana pun....nanti hujung2 mesti dia cari jugak sebab anak2 dia ada....sabar dan doa jela banyak2 pada tuhan, doa yang orang yang teraniaya cepat makbul..insyaAllah...

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin