Tuesday, April 14, 2015

Diri sendiri

pernah tak rasa.tengah kerja..dah 10 atau 11 tahun..pastu rasa cam dah tak de minat dah dengan kerja skrg..so camne....tu yang terjadi skrg ni....saya sayang keja ni..sebab keja yang ikut pada kita belajar..sebab ada orang belajar lain kerja lain tapi saya belajar yang tu kerja pun yang tu..tp saya boring sebab kerja skrg ni tak memenuhi apa yang saya nak...dah lambat saya tersedar yang kerja saya ..saya tak minat huhu.....saya lebih suka pada bidang lain..tp bila umur nak masuk 40 ni...boleh ke tak lagi...huhuhu....saya akan cuba alihkan pada sesuatu yang saya suka....sebab saya dah start bosan buat menda yang sama....tu la masalah saya cepat bosan huhu.....
dalam kepala ada beberapa menda yang saya suka...tp tengok camne..hmmm.......

okla korang ..sambung kerja plak...see u..

0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin