Friday, May 29, 2015

mimpi di malam jumaat

jangan pikir yang bukan2 korang.....salam jumaat ....semalam mmg tak leh tido sebab perut berangin..pastu dalam tak leh tido tu boleh mimpi plak ..mimpi kita ke kelantan tak tau apa tujuan,.tp dah sampai dalam mimpi tu kita dikelilingi oleh budak2 tahfiz yang pakai serban dan baju putih..dan siap mimpi lagi kena kaco ngan samseng masa tu nak balik tpt penginapan kot ngan hubby...pastu ada samseng duk kaco kat tengah jalan last2 pakcik2 yang berserban tu yang menolong...

saya tak faham apa maksud mimpi saya..tp nak beri peringatan pada saya kot....walau bagaimana bentuk kesusahannya ada yang akan datang membantu maksudnya saya fikir mungkin Allah nak beritahu saya sesuatu....saya siap duk kata dalam mimpi tu...kalau tak de orang tolong , mungkin saya dan husband dah mati ke apa....mujur saya dan hubby selamat...

subhanallah...apapun saya akan terus beringat..saya duk teringat ke mimpi tu huhuhu...sangat mendebarkan hati saya...sebenarnya....semoga saya dan keluarga terus selamat dari tipu helah syaitan dan manusia...aminn

0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin