Friday, July 24, 2015

mari kita citer raya malam raya dan raya pertama

1st time kat umah kita ada lemang....hehe daripada kecik tak pernah ada agenda bakar2 lemang malam raya.....sangat2 teruja kali ni....pastu ada bakar sate.....best




anak buah menantu..cam ne anak sedara punya hubby tengah bakar sate


ni makanan di pagi raya..makan je apa yang ada....tu bukan nasi dagang tu nasi tradisi keluarga kita nasi kebuli ...dari turun temurun dari moyang semua dulu....jatuh ke kakak ipar kita....kita pun tak belajar nak buat huhuhu


me and my hubby....


me and anak2..otw nak ke rumah mertua


ayah dan mak mertua


anak2 ni dia bukan kesah..raya2 pun main jugak,..masa ni main apa ntah


ni azzahra dan cousinnya



ok nanti update lagi...ada kerja .bye

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin