Monday, September 14, 2015

jerebu sangat teruk

Salam ols...jerebu sekarang ni..sangat tak sesuai untuk aktiviti luar..tp nak wat camne kan..keluar kena keluar jugak...tu yang masalah sebab kerja semua tu..anak2 sekolah plak....ya Allah...turunkan la hujan....dan kejadian tren runtuh di makkah mengakibatkan kematian dan kecederaan jemaah haji malaysia...semoga ahli keluarga dapat menerima berita ini dengan tenang dan tabah..salam takziah dan al-fatihah kepada jemaah yang terkorban semoga Allah memberikan seribu rahmat ke atas mereka juga Allah memberikan kesembuhan kepada jemaah yang tercedera. 

mari kita tengok sambungan gambar flora hari tu..ni kat tempat yang dia bina ala2 senibina di china..



layan anak2 posing


hubby pon nak posing












awa sibuk amik gambar







cantik tempat ni....

okla korang nanti sambung lagi..bye




2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin