Tuesday, October 6, 2015

salam pagi selasa kengkawan 06102015

Semalam kita el....

sebab anak2 cuti sekolah....kan 2 hari..jadi hari ni hantar transit..tupun nasib baik ammar hantar nursery lagi..tahun depan..ammar dah sekolah..dah tak de transit dah...huhuh..bulan ni ngan bulan lepas banyak hantar anak ke transit...sebab terpaksa...sekolah cutije sebab jerebu mak ayah tak cuti takkan nak bawak gi opis..nak tinggal kat umah karang..banyak kes plak..culik la..perompak masuk rumah la...kalau ada apa2 kita jugak yang susah huhuhu...jadi kena sedia duit jela..banyak habis kat transit je....


so hari ni masuk opis.....esok lusa keluar plak..berkhidmat untuk negara hehehe.....tak jauh pun shah alam je..hehe,...okla korang..nanti sambung la plak ..bye...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin