Thursday, September 11, 2008

Today at 11.09.2008

Salam,

Hr ni khamis ..esok jumaat befday anak kita yang 2nd Abdul Muhaimin dah masuk 3 thn dah dia...hehe..dah pandai cakap, siang2 dah tak pakai pampers..malam nak tido je...dia ni umur belum setahun dah boleh jalan..memang cepat la...hehehe....Umi doakan semoga aimin menjadi anak yang soleh, taat pada perintah agama,..dan berjaya dalam hidup...dan jangan lupakan umi dan abah...esok akan ade entry khas untuk dia..hehe

Semalam bukak puasa kita masak sambal udang, dan lauk2 sebelum tu panas kan aje...
pulak tak amik gambar heheh,...petang ni belum tau lagi..pagi2 ni kita dah mengantuk ni...siap2 tertido bila sampai opis..tak tahula makin tak larat rasa..hmm..pulak tu rasa cam tak sihat je..hmm..ok la ...setakat ni dulu ...bye...

3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin