Tuesday, September 16, 2008

Today at 16.09.2008

Salam,

pg ni sakit kaki la..dah dua hari beturut2 turun tangga sebab lif sebelah tu rosak,..dia ade dua lif..satu rosak..satu ok..yang ok tu plak...yela hari bekerja..ramaila yang naik..turun kan..jadi lambat la kan.pastu mesti dah penuh...buat sakit ati je..dah la turun dari tingkat 10..mujurla jugak kita ni "coti"...hubby la kesian...diakata hari2 mcm ni boleh kurus..hehhehe...kita bab turun takpe..jangan naik..tingkat 10 tu ...kalau petang memang kita tunggu jugak lif tu..nak naik tangga sorila..nanti ade yang naik lepas berbuka hehe...tgk petang ni camne plak..hrp2 okla lif tu..tu la cabaran duk tinggi2 ni kan..tak sabornya nak duduk umah bwh huhuhu,...penat hehe...
hr ni tengah tunggu kerja...sebab tadi boss kata cam ade kerja nak kena buat ehhehe....okla ek..nanti2 la plak eheh...

3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin