Wednesday, September 24, 2008

Today at 24.9.2008

Salam pg Rabu

mengantuk sebenarnya nih...tp tak jugak tido...semalam masak bukak puasa...lauk simple2 je..daging masak merah je..dan pergi param beli petola masak lemak putih..yang tu je..goreng telur dadar dah ,...pastu keluar ke Tesco damansara jumpa Yatie..amik canister kita tu..nanti kita amik gambo tunjuk...dan alas meja untuk dibawak balik ke kg....semalam hubby dah dapat semua dah kuih2 dan kerepek2...dan tukar duit pun hubby yang buat..thn lepas kita urus semua..tahun ni kita rasa kita nak relaks sebab tu lepas semua kat hubby..hehehe...tiap2 tahun muka ni je..muka lain la plak..tp baju anak2 iaitu baju kurung kita handle semua..tempah sebulan sebelum puasa..memang mcm tu tiap2 tahun..jadinye senang...semua cam teratur la tak de kelam kabut..cumanya baju kita anak lelaki ..kita beli kat kg nanti senang nak bawak dia sendiri cari baju...saiz badan tu la susah nak agak..sebab dia besar dan tinggi..susah la sket..hehe...ok la setakat ni dulu...ngantuk ler....aduila hehe

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin