Wednesday, September 24, 2008

Mlm ni tak de mood ler

Adui,

kaki sakit sebab berjalan shopping..dah 3 ari shopping tengahari..cuaca yang panas menyebabkan..sakit kepala dan sakit kaki..esok dah tak nak shopping..ceh tengok2 shopping lagi..hehehe..rasanya dah tak kot..dah tak de apa nak cari..tp ingat nak cari bunga..tp malas betul nak jengah KK tu dah la jalan jam...hmm..tgkla camne...ingat nak cari bunga kat KK. home deco...aduii..tak de sapa2 nak pi..nak pesan bunga ni hiks hehe...

okla lain kali update lagi..tak de gambar ye..malas nak amik...mood tak de...tadi pun berbukak simple..sangat..nasi goreng dan masak sup ayam..hehe...esok entahla nak masak apa lagi..sebab apa mood malas dah datang..dia dah datang..dah tak leh nak buat apa...hehehe...ade ke pil bg rajin ek hehehhe..okla melalut dah ni..nanti2 la plak hehe

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin