Thursday, September 25, 2008

Today at 25.09.2008

Salam pg khamis,

ade 5 hari lagi nak raya..dah ade kengkawan dah balik kg dah...kita balik pagi sabtu..sebab nak singgah jerantut dulu rumah abang ipar..berbuka dan bersahur di sana..pastu hr ahad dah bertolak balik ke Trg...permintaan abang ipar...suruh datang umah dia dulu...sebenarnya nak terus balik ke KT je..tp anak yang sulung ..tiba2 lak rindu kat sepupu dia tu..tiba2 je sebut nama sepupu dia...agaknya abang ipar aku ni guna mandrem ke apa ni..hehe..tiba2 je Awa tu ingat kat sepupu dia...jadinye singgah ke jerantut dulu la..boleh la tgk suasana puasa di jerantut...last pergi tahun lepas..sebab biras bersalin...hr ni rasanya nak buat filing nak masukkan seme benda2 dalam fail dah lama dah tak buat..jadinye sempena nak cuti ni..buatla yang mana2 patut dulu hehe...ok la sampai sini dulu..kalau mood kita datang malam ni..kita tunjukla gambar mana2 patut hehehe

6 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin