Wednesday, October 8, 2008

Today at 08.10.2008

Salam pg rabu,

ni kita dah masuk kerja dah pagi ni..hehe....punyela malas nak gi kerja..lama sangat cuti...tp malas2 pun kena pergi jugak hehe...dahla kul 9 ni ade taklimat...jadinye kena la datang kerja...ni pun tengah bekfes...perut ni ala2 tak nak bekfes..yela kan..dah hampir sebulan tak makan pagi kat opis..nasib baik dah ade org jual2 kat depan tu bolehla beli bekfes hehe...semalam kat umah...siap cuci fridge, mop dapur..yang lama tinggal tu...pastu gi tesco beli barang masak..semalam dinner masak..nasi himpit + sup ayam...pastu petang tu dah masak maggi goreng...dah biasa masak..mkn kat kedai pun dah tak best hehe....pg semalam jela..pi bekfes kat luar sebab gas dah habis..gas betul2 habis pada hari nak balik kg tu..nak sahur pg sabtu tu dah tak leh nak masak2 dah..mujur ade microwave boleh panaskan apa yang patut...okla setakat ni dulu..ade masa kita update lagi...

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin