Saturday, November 29, 2008

Gelagat adik lagi....












gambar2 kat atas masa tunggu hubby balik masa hr isnin hr tu...hehe...saje tunggu awal2 kat bawah..sambil bawak dia main2...hehe...
hr ni sepatutnye pergi friso family day out..tp pagi2 tadi kita pulak yang kena migrain..kepala sakit sangat...pastu tengok awatif pun tak berapa sihat..mcm tak larat je dia..dengan running nose nye..kesian dia..so tak jadila pi...cuaca tak berapa betul skrg..kita ngan anak2 pun jadinye tak sihat..hubby pun dia kata dia penat sangat...so kat kul 11...gi service keta jela...makan kat luar..ni dah balik dah..aduuuiiii terlepas keseronokan di One Utama..tak pe lain kali kita tak lepaskan peluang ni...






2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin