Tuesday, November 18, 2008

KFC ooooo KFC


ptg tadi rasa nak makan benda2 yang ringan je....kita ajak hubby beli burger yang biasa2 tu dia kata apa..org tak jual lagi la masa ni..sabo jela padahal kat segambut tu dah ade org jual..sajela tu malas nak gi beli hehehe...
pastu kita ajak makan mcdonald..tp hubby ajak KFC sebabnya KFC ade cam playground gitu kan..sebab kita ajak memang kita la yang kena belanja...selalu gitula..tp nak tahu apa yang bestnye..
tengah sedap2 letak makanan atas meja..ade lipas duk merayap2 kat situ..bukan sekor ade 2 ekor..kita siap bgtau dia punye pekerja..pekerja tu duduk...dia tak bangun pun masa kita cakap ade lipas..pastu dia bgtau kawan dia..kita tunjukla ade lipas..dia boleh kata apa.."biarla", ok.fine.dah la kita kena angkat semua makanan pindah meja lain..kita boleh imagine..kalau kat luar ni banyak lipas..kalau kat dapur dia camne ek..kalau kebersihan luar pun tak jaga..dalam pun lagi la kan...ish memang teruk..so kita black list satu kfc yang ade kat selayang Mall..sori ek kalau pengurusan KFC baca..tp itula hakikatnya..hmmmm

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin