Wednesday, November 19, 2008

Today at 19.11.2008

Salam pg rabu,

mungkin hr ni last kita memblog..sebab kita esok dah nak gi outstation..tiket semua dah dapat...jadinye mungkin isnin depan la memblog....hehe....
aduii berdebar2 nak kerja kat state....banyak kerja nanti ni..mintakla semua berjalan lancar...Amin...supaya ade gak masa jalan2 ehheheh....

ni baru lepas bekpes..bihun goreng+ telur mata..ingatkan tak nak makan bihun.. nak makan roti bakar je.. sekali perut krukkkk kraakkkkkk...lapo sangat2..kita pulak ade gastrik tak boleh la nak makan suka2 ati.. so kita makan la bihun goreng.. kita rasa badan kita naik sebab ni la sebab nya kita kena makan benda yang mengenyangkan.nak makan benda ringan2.. kot perut tak leh terima.. sebab kalau salah makan je..mesti perut jadi bengong.. sakit tah apa2.. nak tido pun tak leh.. jadinya kena makan nasi, roti..(benda2 yang ade karbohidrat)...ok la setakat ni dulu..nantila kita membebel lagi..

bye bye...

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin