Tuesday, November 11, 2008

Tag by kak Ras :D

Ok, kali ni kena tag ngan Kak Ras..hehe...ni la workstation kita..nak snap kat umah...cam tak lawa la plak..snap kat opis jela...pg2 tadi..tengok tu tengah tgk berita apa.bukan baca ye,..hehe








kak ras vogue2704






rules:
snap work station anda
then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...
iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..
tengok contoh yang dibuat nih...
begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok...
sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...
kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...
tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..


Kali ni kita nak tag org la heheh
tp tak sampai 7 la..sian la plak...hehe

1)Ogy
2)Faina
3)Noris
4) Atty

ok banyak ni je...jadi silala buat ye...heheh

4 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin