Tuesday, November 11, 2008

Today at 11.11.2008

salam pg selasa,
wah 1 hari lagi nak befday kita..kita pun hampir terlupa..masa nak solat subuh tadi ..terpikir ari ni berapa haribulan ek..dah lupa..pastu bila ingatan dah datang balik..maklumla kan pg2 blurr lagi..oo 11 hb..maknanya esok befday kita...hiks..hampir nak lupa dah..sebab banyak sangat kerja..ehhehe
hr ni kita puasa lagi...sebab habiskan la senang....kita ade 4 hari lagi..kalau kita puasa..sampai khamis...sambung lagi minggu depan ..habis la..lepas tu boleh la puasa isnin khamis..bestt tu hehe..semalam sahur kita buat nasi goreng..boleh buat bekal lagi utk anak kita pagi ni..hehe...lagipun dah tak de pilihan nak makan kat opis ni,..baikla puasa...kalau hari2 muak jugak makan benda yang sama..kan..
okla nanti kita sambung lagi see u in next entry...

6 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin