Thursday, November 13, 2008

Today at 13.11.2008

Salam pg khamis,

1st of all..kita nak ucapkan tima kasih pada semua kengkawan yang ucap birthday kat kita..kita sonok sangat heheh..dan pada kengkawan yang SMS..tima kasih banyak2..that mean..korang masih ingat kat kita hehe....

ok..ari ni kita tak puasa..sebab semalam kita terkejar2 kat opis..memang bz sampai ke petang...tengahari je relax jap....jadi malam semalam..nak rehat tak leh..baru je nak rehat..anak2 dah naik atas perut..la..apa la..pantang kalau baring....pastu dah sakit kepala..malas dah la...nak puasa..tak larat nak sahur..

so takpela..minggu depan la plak sambung...malam semalam...sambut befday biasa jek..ujan kan..so tak leh nak pikir nak makan kat mana2..boleh makan kat kedai biasa2 kita makan je..dengan penambahan lauk...hehe..ok la gambo tak amik lak semalam..gambar sebelum tu pun tak transfer lagi..hehe...

ok la see u in next entry...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin