Thursday, November 27, 2008

Today at 27.11.2008

Salam pg khamis,

ni br tengah bekpes, mcm biasa nasi berlauk...kita dah tak de selera nak makan benda lain...kita beli jela nasi berlauk...tu yang kadang2 tengahari makan benda yang lite2 je..hehe...dah tak de selera jugak nak makan nasi campur..hehe...semua dah tak de selera...mmg ingat nak puasa..tp cam malas la pulak...minggu depan la kot....heheh...aduiiii kata nak buat isnin khamis tp tula kan bila ade kerja jadi cam malas..takpe..ni akan kita fwdkan ke tahun baru..menjadi azam tahun 2009 heheh...dah tak lama nak masuk thn baru..ade sebulan lagi...ish sekejap je...rasa cam banyak benda tak tercapai lagi tahun ni..takpela nipun akan di fwdkan heheh...


okla setakat ni dulu...nanti2 la plak bye...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin