Wednesday, December 3, 2008

Gambar rojak(campur2)

Ok..malam ni gambar mcm2 ade..gambar air, gambar2 belian..hehe


Tropicana twister perisa oren yang kita addicted tu



ni la beg bawah rm50 tu... beli beg mahal2 pun rosak gak..dah dua kali beli beg jenama 2 kali rosak..ntahla....satu beg polo..tak sampai setahun dah rosak..satu beg burberry..tak sampai satahun gak rosak..ganas sangat ke aku ni pakai beg..ish ish ish...





ni kasut yang latest beli kat sogo masa nak raya aritu..punye la lama nak publish hehe..kasut ni dapat murah 70%drpd harga asal kalau tak salah..hehehe


ni kasut beli masa dekat nak raya jugak..hehe..harga yang berpatutan...gi beli kat kedai kasut Popular kat Jalan Tar hehe...
ok yang tu je...tayangan utk mlm ni hehe..till then bye..hehe


5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin