Tuesday, December 2, 2008

Today at 02.12.2008

Salam pg selasa,



ni br lepas bekfes, hari ni pagi2 dah ade kerja...hmmm....ok la kan..buat la jugak...pastu rasa cam tak cukup tido je...bukan apa..tak cukup rehat rasanya hehehe...semalam balik lambat..sebab hubby ade kerja..pastu dalam kul 7 lebih baru balik...amik anak2...pi kat tempat hubby buat kerja..tunggu dalam setengah jam dalam keta., hubby pun dah siapkan kerja dia..gi makan...last2 makan kat PIZZA HUT jugak..nape ye asyik PIZZA HUT ye..ade sejarahnye...nak tahu ke? hehe..kalau kita rajin kita bgtau..poyo kan..hehehehhe





pastu pg ni jalam nak masuk opis pun Jam..mujurla bila sampai opis jam menunjukkan 7:59..sempatla punch..kita masuk kul 8:00 heheh..okla tak de lambat..tupun hubby hantar ..kalau drive sendiri gamaknye..kul 8 lebih baru naik opis..heheh..ok la apa lagi ek..nak citer....hmm..nanti2 la plak...



okla bye bye..see u in next entry.....

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin