Monday, January 12, 2009

Today at 12.01.2009

Salam pg isnin,

Ni baru lepas bekpes, makan tosai separuh dan teh tarik..tak leh la nak buang teh tarik..how aaa?? sebab rasa nak minum " O" cam susah sket...adoiiiyaiiii...camne ni..takpela kan slow slow..tak rasa nak makan sangat la sekarang....mungkin sebab niat nak diet kan..ehhehe

ok...2, 3 ari ni semenjak diet perut memang tak boleh nak terima ..dia akan rasa pedih..pastu cam berbunyi2 sket..yela asyik makan benda berat je kan....sekarang ni kita dah ubah..mungkin perut nak slowly terima la tu kot...tp memang sentiasa lapar je...kita perasan cam perut tak kenyang..tp takpela..kita akan minum air masak banyak2 tengok camne nanti hehe

okla see u all in next entry..sebab kita ada nak buat kerja ni..heheh...bye...

4 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin