Tuesday, January 13, 2009

Today at 13.01.2009

Salam pg selasa,

ni br lepas bekpes..ok bekpes pagi ni ngan hubby..hubby tak sihat sket kata dia..nak gi jumpa Dr jap lagi...so kita bekpes..roti bakar satu set...pastu telur separuh masak 2 biji..dan teh tarik..too much kan ehhehe,...nanti kita balance kan tengahari nanti...sebab kita lapar la pagi tadi..perut pedih..bimbang nak minum air lain...kot sakit kat opis susah la plak...

ok...bila dah start workout kan...rasa cam sakit2 badan pun ade..yela lama tak bersenam..tp best...bila lagi nak start kan...nasib baik kita ade basikal kat umah tu..even sauna pun ade..tp tengah peot malas nak masuk sauna..hehe...tu yang berbasikal semalam...tp bagus gak berbasikal utk lower body..sebenarnya kita ni dah lama tinggalkan senaman..masa tengah tanam anggur aritu...tiap2 petang jogging..tak boleh miss..sampai abang kita syak yang kita ade bf masa jogging kat taman....mana ade..org yang nak berkenalan ramaila..heheheh...sempatla buat kawan 2,3 0rg...heheheh..tau dek laki aku ni mampus hehehe..masa tu berat badan memang turun..habis tu tiap2 petang..pastu pagi jumaat naik bukit besar dengan kita punye bestfriend tu Tini nama nye..dia sanggup datang umah kita pagi2 buta semata2 nak naik bukit besar...tp memang best..rasa badan best jek...pastu bila start kerja kat HUSM..kita memang jalan kaki dari rumah ke opis..tiap2 ari..jadinye tu pun senaman...cuma balik je kadang2 naik bas..kalau kita ade kerja...tak yah risau namanya hospital..kenderaan awam banyak hehe...bila kerja kat KL...jalan kaki lagi, naik lrt turun lrt..naik bas turun bas...bila dah bersalin, anak ade...langsung tak de senaman..heheh...jadinye badan naik macam dipam2...baru nak turun berat dah peknen balik hehhe..habis tu camne..ni br rest..br la nak turunkan berat badan eheh...doakan la ek..dapat berat bdn sebelum peknen pun jadiler..hehehe

okla banyak membebel dah ni..see u in next entry ..bye...ehhe

9 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin