Wednesday, January 14, 2009

Today at 14.01.2009

Salam pg rabu,

ni br lepas bekpes, makan spaghetti beli kat 7eleven..tak habis..entahla sekarang ni sejak buat exercise seme..dah tak lalu nak makan..entahla nape...tp ade lagi kita beli sandwich tu...hehe
hr ni outing kalau jadi..nak pi tgk opis kat cyberjaya ade lawatan dalam kul 9 nanti....

semalam balik umah makan kat mamak sebab awa nak mkn nasi lemak...pastu order bihun..bihun masin..aduhaii..memang tak menepati selera ku..kira tak habisla...pastu balik buat workout dalam 30 minute..pastu kita memang tak boleh nak tinggal citer korea sekarang ni...3 daddies and one mommy...best la citer tu...pasal 3 org lelaki ni dia tolong jaga balu kawan dia dan anak dia sorang..tp 3 org ni claim anak tu anak dia..sebab nye dia orang ni dermakan sperm hehe..kelakar citer tu..nak gelak je..nak carikla cd nanti ehhe

okla setakat ni dulu..see u in next entry ..bye...

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin