Thursday, January 15, 2009

Today at 15.1.2009

Salam pg khamis,

ni br lepas bekpes bihun goreng separuh dan air barli suam...semalam ade citer..tengah2 workout...berpeluh pun dapat...berdarah pun dapat....yang si kecik tu azzahra...dia tak leh tgk kita senang sket..mesti nak main benda ni la benda tu la..kalau tak bagi mengamuk..kita bagila bekas yang letak star untuk dia main..alah botol yang mcm kita isi surat tu yang letak dalam air tu heheh..tp dalam tu kita letak..yang star kita buat dari kertas tu..susah nak pecah gak benda tu..tp disebabkan adik ni..dia main hentak2 bekas tu..pecahla..pastu kita tengah buat workout..terpijak la kaca...benda tu pecah sket je....pastu kita tak sedar lagi..sebab tgh syok..tiba2 terpijak kaca..aduiii..pastu darah tak berenti kena kat kaki....kita mana leh tgk darah...menangis2 kat situ..padahal bukan sakit sangat...sebab darah keluar tak berenti kita jadi takut ehhehe....pastu hubby tengokkan..dia tahu wife dia ni manja giler...hubby kata tpt luka tu kecik aje...cuma dalam luka dia...letak plaster okla..pg ni rasa sakit lagi la kaki tu...hmmm

aduilaaaa...mcm2 kan...anak2 kecik cam tula..bkn dia faham kalau kita kata tak leh main..jangan main hmmmm.....kita nak mc kita malas..tak nak la bulan 1 dah mc kan..okla..
setakat ni dulu..see u in next entry..bye...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin