Tuesday, February 17, 2009

Toningt is 17.02.2009

Selamat malam,

hr ni boring day..kepala pening2 dan loya2..jangan pikir yang bukan2..kita tengah "cuti" ni heheh
mungkin sesuatu tak cukup..bekfes kita amik bihun + anlene, snack..granola bar, lunch buah betik , honey dew, yogurt dan roti kaya satu set
snack nesvita 3 in 1 dan kita rasa lapar lagi mungkin sebab peot kot..jadinye lapar lagi hehe...kita amik lagi biskut jacob hi-cal 4 keping...hmmmm....banyak dah makan tu..loya lagi dan pening..pastu last2 dinner amik nasi baru ok...aduhaiiii dia nak nasik jugak rupanya....sebab semalam satu hari tak makan nasi heheh....

tp kita ganti ngan yoga tadi..berpeluh2 gak..ingatkan bukan pergerakan lompat2 tak berpeluh..rupanya lagila..semua peluh keluar..peluh jantan ade peluh betina ade..sebabnya bila stretching ade lagi bahagian badan yang kita tak guna...jadinye bila guna..aduhaii..sakit gak weiii...heheh...

okla setakat ni je..jap lagi nak minum air anlene..okla see u all in next entry...bye....



Ummi Awatif, Aimin & Azzahra :)

4 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin