Tuesday, April 17, 2012

nak mikrofon huhuhu


Dua minggu lepas kot azzahra balik rumah pastu mintak microphone sabar jela kita nya...hari2 lak tu mintak microphone sebab alasannya kat PASTI dia tu muaddibah (cikgu) bagi dia bercakap guna microphone...dah giler microphone la plak..adakah dia mengikut genetik ku ini (pantang nampak microphone, tp tu dulu sekarang dah insap, ce cuba korang ajak pi karaoke ...dah tak pi dah (sambil jari2 cross)) tp tula leh caya ke....

ok berbalik semula..dengan permintaan mikrofon tu sungguh tak logik la permintaannya ....ada ke dia kata nanti senang bawak gi sekolah, tak yah guna muaddibah punya lagi heheh....ni sebab dia kemaruk baca sajak la ni..dia masuk pertandingan ari bakat bulan 6 ke..entahla dulu kata bulan 4....tu yang jadi gitu....

tengokla camne nanti kalau still mintak cam nak kena beli..harap2 dia sudah lupa. laaa....tak de la maknanya ummi ko ni nak beli kan microphone tu haaa..karang kan ummi yang guna bukan azzahra ehehhehe

okla saje update...ni melepak kat opis hubby jap lagi pi kl sentral..hari ni pi kelantan..

see u ..bye










1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin