Friday, April 20, 2012

huhuhu saya sangat penat






amikla bunga ni dulu,....huhuhu....saya sangat la penat...kalau ikutkan ati saya ni....saya nak el...penat melampau kot sampai rasa malas betul nak iron baju malam tadi...saya siap suruh hubby iron baju konon2 macam saya still lagi kat outstation huhuhu...sori ye my hubby muncung2 hubby iron baju sorila..saya sangat penat....

saya ke kelantan atas jemputan bahagian, selasa tu pi kelantan, flight kul 2:35 pm..kali ni saya naik flight sorang2 dah lama saya tak berseorangan naik flight...saya sungguh tak suka sebab saya suka bercakap..huhuhu masalah jugak suka bercakap...so berdiam diri sajala..sambil2 cakap sorang2....kalau tak puas hati huhuhu...tp semuanya smooth la walau sorang2 ehhehe.....

naik flight, sampai2 kelantan...bg sms kat cc bhg tu sebab dia dah bgtau suruh maklumkan..dia pun datang amik....pastu gi minum2 jap..patah balik ke airport sebab amik my pembantu ehhe..dia naik air asia...cam ni la,,.sbb bhg jemput kita naik MAS, tp adik pembantu ni kita request nak bawak dia..giler kot nak ngajar sistem tak de pembantu....pastu boss bagi dia suruh naik air asia...bhg sendiri tanggung..thanks boss...baik sungguh hati kamu..heheh

pastu sampai ke sana..esoknya baru sessi kita, jadi malam yang tak de apa2..urusetia ajak pi wakaf che yeh..sangat rambang mata sebab kali ni cam best sangat pilihan tudung yang ada..mujur tak gaji kalau gaji habis dah duit tu huhu..so beli apa yang patut saja...

esoknya ngajar hrmis pung pang , petang tu sempat ke pasar siti Khadijah, ni ikut peserta..diaorang nak pi ehhe..so menempel la naik bas diaorang ni ehhehe takkan diaorang nak tinggalkan penceramah kot(uwekkk) penceramah konon ehehhehe.....pastu beli la apa yang patut...sempat menyambar sehelai kaftan lagi...

pastu malam tu ngajar lagi, esok pagi ngajar lagi...pastu ajak adik pembantu gi makan sup depan BTPN kelantan..sedap sangattttttttt sup dan laksa kelantan pureeeee tuuuu

pastu bila nak balik siap cc call....kata nya suruh siap cpt2 nak bawak pi kedai kuih...kedai akok dan murtabak raja..(kita ada amik gambo nanti kita letak)pastu singgah ke ayam percik yati(popular kat kelantan) terjumpa la dengan pemain bola sepak..nama lupa nanti google jap

nila dia..ngan wife dia...comel dan cantik..nampak cam besar tp rupanya kecik je kat luar...mat yo kot ore panggil dio..hehehe

okla pastu naik flight dahla...time to go home..my home sweet home...i miss my hubby and my children very much ehheeh

sebab ammar baru leh jalan..ye dia sangat lambat berjalan...dia berjalan pun waktu kita OS..sangat2 sedih...tp nak wat camne..tuntutan kerja..:(



0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin