Wednesday, April 8, 2009

Banana Muffin resepi BIMBO hehe

Hr tu masa kat forum kesian kita..kita nak muffin diaorang kata buatla sendiri hehehe....takpela mujur Bim bg resepi..thanks Bim...hehe..Muahhh ..(Sayang sket)..hehe..kita ni tak pernah masak kek...pegang oven pun setakat tolong kakak ipar buat biskut raya...hehehe..buat kek tak pandai..apa2 yang berkaitan ngan kuih ..kita tak pandai...tp mujur hubby dia biasa tolong MIL masak kek..so dia banyak tolong..masa 1st time buat muffin ni..rupanya senang jeeee..hehe berlagak plak hehehe



ni cubaan kali kedua ...isnin malam...ok sket rasa dari yang pertama
ni tanpa pertolongan hubby...sebab ni dah kali kedua



ni cubaan pertama...hehehe...ni hubby tolong banyak heheh





muffin dalam ketuhar..ketuhar kita yang cam ni je..heheh..tahun lepas lagi beli..buat kuih nye tidak..sampai dah terlupa ade oven ni hehehe....hubby kata beli cam hr tu jugak nak buat kuih hehe



2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin