Thursday, May 28, 2009

Today at 28.5.2009

Salam pg khamis

hr ni dah masuk opis , walaupun dengan hidung gatal2 semua..kita pun dah makan ubat dah makan sarapan...hr ni makan soto...best jugak soto kat bawah ni..takpela kan sekali sekala hehe..semuanya sekali sekala dah la diet ke laut ni sebab tak sihat ..malam ni buat streching je la kot..semalam tak workout langsung huhuhu

oh ya minggu lepas awa periksa...alhamdulillah result dia...cuma perasan dia agak lemah dalam bahasa inggeris...sebab yang tu je dia dapat dalam 70++. yang lain semua dalam 90 ke atas..hmmm....nampak gaya kena ajar dia bahasa inggeris...mungkin kena beli cd ke untuk dia mahir....yela dulu tak macam sekarang ..cam kita kuasai bahasa inggeris masa sekolah rendah..sekarang ni tadika pun dah kena pandai bahasa inggeris..kena pentingkan tu..hmm
patutnya hr ni hr terbuka PASTI dia..untuk amik kad kemajuan seme..kita kerja..lagipun surat tu br dapat semalam..tak terkata kitaorang hubby kata kalau awal2 dapat surat bgtau hr ni ..boleh cuti..esok hr guru..kena bawak makanan ke PASTI dia..so kite tengah pikir nak masak apa bg kat nursery hehe....

okla setakat ni dulu..see u all in next entry..bye...



1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin