Friday, May 29, 2009

Today at 29.05.2009

Salam pg jumaat,

tadi geram betul...pc asyik restart je..ade masalah ke..apa..kejap2 restart...pastu memang dah perasan masalah dia YM..dia nak load je YM dia restart..tp takut la masalah lain plak..so call la teknikal..dah log kan masalah kat diaorang..pastu call hubby...hubby suh restart in safe mode..ha'ah la terlupa...mungkin boleh uninstall YM dalam safe mode..so gi safe mode uninstall YM semua...alhamdulillah bila dah restart dia ok..ok la setakat ni..tak tau la lepas ni cam ne heheh..rasa masalah YM la..hmmmm...tak leh nak YM2 la lepas ni..heheh

semalam...sempat buat JM2...sebelum tau yang kita pe'ot hehe...so tak leh wat cardio la malam ni...kena buat streching je...oh ya kita nak kabarkan berita gembira pada org yang duduk sekitar selayang...romantika bukak kat selayang mall..besar lagiii..dulu kecik je kat GF..sekarang besar gedabak kat tingkat 2 ke 3 yang ade bowling tu ...best masukk..lapang je..tp kita cuma beli bunga jela minggu lepas heheh....

ok la setakat ni je..selesema kita makin ok...so kita happy la...
okla see u in next entry..bye...




2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin