Sunday, May 31, 2009

Today at 31.05.2009

Salam ahad,

skrg ni tengah ujan kat luar, tengah rehat2..tak de buat apa..cuma tadi pi Giant kelana Jaya...saje bawak diaorang main playground , pastu beli barang2 sket...biasalah kan...
tengah pikir ni nak masak ke..nak makan kat luar....terasa nak makan tomyam..hehehe...tak abis2 ngan tomyam..

tadi cuma perabiskan lauk semalam...sebab semalam masak..pastu lepas asar ke rumah kawan hubby ade kenduri...jadinya malam tak makan kat umah...hr ni la perabiskan lauk tu...so malam ni tengah pikir ni heheh....sebab penyakit 'M' pun datang ni..(Malas) heheh....

cuti sekolah pun dah mula kan...tp kita tak cuti...nak buat camne..sebab dah balik kg awal mei ari tu...sian jugak awa tu pikir2 yela sebab dia nak kena gi nursery jugak walaupun cuti sekolah..hmm...

okla see u all in next entry...bye....






2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin