Sunday, July 5, 2009

Napela kita lembut hati sangat

Salam malam,

kita ni kan..lembut hati sangat...cepat kesian kat org....hmmm.....yela bila ade org suruh beli barang...memang kita akan beli..padahal kita tak nak pun...memang selalu cam tu...tak berani nak cakap tidak..sebab nak jaga hati org...

hmmm....tp sapa nak jaga hati kita ek...hmmm...bila kita bgtau kebenaran...kita tak dapat nak amik barang2 yang org jual..kita kena cancel..org mcm tak paham..padahal sebabnya kita dah bgtau awal2....kadang2 ade yang sanggup sms tanya jadi tak nak amik barang...sampai satu tahap cam memaksa amik barang dia..padahal kita tak kata benda tu kita nak urgent...kalau ade..kita amik ...kalau tak de ..tak de la kan....

selama ni kita memang tak pernah nak hampakan org...apatah lagi kalau brg tu kita yang tanya....memang kita amik...tp ade jugak yang YM nak tunjuk barang...dan suruh kita tengok..kita akan tengok..tp janganla expect kita akan amik..sebab kita ni bukan org yang kaya..kita makan gaji jugak maaaaaa.....susah bila ade org yang tak paham ni..at the end..tak puas hati ngan kita...kita amik barang sebab nak tolong dia..tp tolongla kita sekali..kita pun bukannya ade duit banyak sangat nak shopping..benda lain pun penting jugak ...so paham2 la ye....

ok tu je..saje la nak luah kat sini...sebab dah terbuku kat hati ni tak tau nak luah..last2 blog jugak jadi mangsa huhuhu



5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin