Tuesday, December 21, 2010

Huhuhu sudah 29 minggu

Salam olls

Tadi bila masuk blog sendiri, i terkejut sudah 29 minggu huhuhu...tengok kiraan minggu di sebelah kanan ni ahaks....

ok perubahan pada diri kita, semua baju kurung dah tak muat, habis2 pakai jubah pi kerja dan pakai blouse ngan skirt ..sungguh la tak lawa..sebab tak leh nak melawa...rasa selebet je gi kerja huhuhu...
sangat minat shopping make up dan perfume tapi tak pakai sangat pun.....tiba2 sangat sangat sangat suka perfume...huhuhuhu...felikkkkk..dulu pakai body shop je...sekarang duk survey perfume yang lain2....

tak nak sentuh barangan kat dapur kalau boleh....tak tahu nape jadi sangat allergic...dah lama tak masak ni....huhuhu...sian anak2 kita....tp kita akan cuba overcome

okla korang kawan ajak bekfes..see u




2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin