Monday, April 4, 2011

Salam,

Hr ni dah 48 hr dah..huhuhu lambat lagi nak masuk kerja...habis tu ko amik mc sampai 90 ari ..aduhaiii nak wat apa ni.....hr tu boss call suruh rehat2 kat umah...sebab kalau masuk kerja ..kerja melambak menunggu...huhuhu....tp kan boring nye...korang yang pernah pantang kat umah sendiri...camne ye...kita nak buat kerja rumah pun tak leh....baby tak bagi kerjasama....br nak pegang penyapu dia pun nangis...duk kat tepi dia elok je tido..tinggal je nangis...memang rumah haru biru...tak leh nak wat apa..padahal dah abis pantang....huhuhu...camne ni....
kita dah terlampau bosan....

nak tengok tv..dah hafal dah siaran tv....nak balik kg...boring plak...entahla.....kita tak pernah cuti lama2 cam ni..dulu duk kat kg....alih2 tengok2 dah nak kerja dah...huhuhu....

okla saje lepaskan perasaan huhuhu





1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin