Friday, May 27, 2011

ensiklopedia solat



Mula2 kita tengok buku ini, di website telaga biru, apabila baca descriptionnya.hati macam nak beli sangat sebab sangat bagus buku ni..bermacam2 pengetahuan pasal fiqah dan solat kita dapat tahu dalam ni....

setiap rumah patut ada untuk rujukan...

dan kita telah pun memilikinya beli di tesco nilai...dengan harga rm100 ....apalah sangat dengan rm100 apabila dibandingkan dengan ilmu yang ada di dalam nya sudah ttentunya harga handbag atau baju kita lagi mahal dari tu ye tak hehehe.....betulla kan..kalau sutera mana ada rm100 ke bawah huhuhu

so belila untuk rujukan kita umat islam...

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin