Friday, May 18, 2012

exam ooo exammm

Minggu ni sebenarnya saya berdebar...sebab diaorang dua orang exam yakni anak2 perempuan saya..tp minggu ni saya sangat2 la letihnya..sebab saya rasa bengkel di Banting minggu lepas dengan panasnya dengan letihnya naik tangga turun tangga....tu sebab nya letih terasa sampai ke minggu ni..hubby pun kerja weekend lepas...

minggu ni awatif ngan azzahra exam..tp biasala saya memang suruh awatif baca dan buat latihan..tp petang2 bila tanya diaorang leh jawab exam tak? yang zahra "adik jawab betul seme ummi " yo la...gelak je muaddibah dengar.... yang awa pulak..."boleh jawab...tp betul ke tak tak tau..." huhuhu begitula jawapannya..

azzahra hari ni last..bahasa arab...saya suruh dia baca buku malam2....dia jawab apa.. " adik dah pandai dah ummi , tak yah baca " huhuhu ambooooooiiiiiii...........pastu saya kata kat dia "kalau tak leh jawab, dapat no corot tak leh la beli hadiah " huhuhu.....


macam2 budak sekarang ni ada yang over confident ada yang tak confident ..macam2 la..tp sebagai mak dia..saya doakan diaorang ni boleh jawab soalan dengan baik...dan berjaya...semua mak mcm tu gak saya rasa
bukan saya sorang....

so good luck pada mak2 yang anak dia exam sama cam anak saya ...kalau mak dia pun exam pun saya ucapkan good luck jugak ehhehe





0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin