Friday, May 18, 2012

penyelamat gadis-gadis huhu


tadi kan saya keluar makan ngan adik2 masa opis lama dulu...kitaorang dah lama tak jumpa kebetulannya..diaorang ni dah jadi peniaga kain cotton yang berjaya...so pila makan kat taman warisan

pas balik...saya pi la beli air...cuaca sgt panas kot ari ni...pastu saya nak naik lif ..lif tu tetiba nak tertutup saya tekan la bg terbuka balik..ada org kat dalam lif tu...dia dgn lajunya menekan butang ...rupanya adik cafe nak pi hantar mknan kat tingkat 12 ...bila saya siap masuk dia pun kata kat saya " saya adalah penyelamat gadis-gadis" konon2 dia selamatkan saya masuk dalam lif saya pun gelak kuat2 ..gadis katanya dlm hati aku ni dah ada anak empat wei..

lps tu dia cakap kat saya dia nervous nak antar mknan sorang2 biasanya dia berdua..pastu saya kata kat dia relaks arrr kata hero...lps tu lif sampai kat tingkat 12..dia pun keluar...saya pun teruskan ke loteng maklumla kerja kat loteng (pent house katanya) tingkat atas sekali....

itu saja cerita penyelamat gadis-gadis







0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin