Thursday, September 20, 2012

review shopping website


Saya adalah pembeli tegar online...amboi macam pakcik menang motor huhuhu....

okla saya nak review website http://my.strawberrynet.com


saya dah membeli di website ni hampir beberapa tahun dah...memang sangat ok..barang sentiasa sampai..tak pernah tak sampai,...saya memang sukaa..lambat seminggu 2 minggu tu biasa sebab website ni oversea punya....

kat strawberry net ni macam2 produk mekap, produk wangian, skincare, rambut, kita boleh beli kat sini....ni la tempat favourite yang selalu saya beli barang..tapi tak semua ada la....tp apa yang ada tu tak mengecewakan...saya memang recommend kalau sapa2 nak beli barang online.tp guna credit card la..dan best sebab barang dia 100% ori....

ok itu sajala..review saya untuk hari ni,...review tak berbayar tp apa salahnya untuk reader saya heheh







0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin