Thursday, September 20, 2012

semalam saya el

Anak saya demam...huhu skema ayat..

ammar demam la huhuhu......ammar ni sangat sensitif kalau cuaca sejuk dan kipas..tp dia tak tahan panas..huhu(paham ke idok tu).....dia suka baring kat lantai....sebab sejuk kan...kadang2 tertido kat lantai letak atas tilam pun dia menggolek sendiri ke lantai..huhuhu..sebab tu la dia asyik kena selesema plus batuk..pagi semalam dia demam...

dia kalau batuk selseme cam tu... kemungkinan dia untuk neb tu tinggi..jadi bila pi klinik merasala sedut gas..meraung2 huhuhu....so bila balik umah dia aktif cam biasa je...cuma hidung plus dada dia la tak selesa hmmm kesian dia...

tetapi pada hari ni...saya pulak rasa nak demam....tekak saya sakit.....hidung saya kurang beri kerjasama badan pun rasa letih....huhuhu....nak demam ke ni...? huhuhu.....


saya nak gi rehat kat surau la(eceh eceh) ko ingat bapak ko punya opis hahahah





0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin