Thursday, October 4, 2012

Hmmmm

sapa ye pengguna alsd2, sila tampil bagi feedback sebab kita ingat nak beli hahahah


bukan susah sangat nak kuruskan badan sebenarnya,...tanpa produk semue tu pun boleh kurus dah terbukti pun saya boleh turunkan berat tanpa guna produk masa 4 yrs back..tp tula semenjak duk opis baru saya sangat sibuk plus ada baby plak lagi la tak boleh nak workout baby duk peluk kaki setiap kali saya workout yang bestnya ammar siap gelakkan saya tu bila saya buat exercise guna dumbell...mencabar iman betul...ingat ummi ko ni pelawak cam nabil ke..huhuhu....

pastu saya amik keputusan untuk cuba alsd2 saya takut nak guna sebab saya tak biasa guna produk ni...hmmm sapa yang amik ye..plsss bgtau sebelum keputusan saya muktamad nak beli hahahahah



2 Lovely Comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

t'ingin nk w/out. tp, asik ke laut je.. kadang2 lps jogging, p pekena roti canai b'keping2. hadoiiyaiinyapun! hu3..

vogue2704 said...

heheehhe.....sama la tu nafsu makan pun sama.asyik nakkkkk makan je

Blog Widget by LinkWithin