Thursday, February 21, 2013

peliks

Entahla lately ni badan rasa cam tak nak berkerjasama je..huhuhu

maksud saya tu hari2 saya penat huhuhu...menyebabkan malas buat segalanya...iron baju malas, masak malas, nape ye...simptom apa ke benda ni....huhuhu.....badan saya bila saya sampai rumah je..flat...cam org peknen...overrrrr tauuuuu......

nasib baik awa saya dah train dia gosok baju...so dia banyak gosok baju dia , dan adik2....kadang2 hubby pon suruh dia...kita berani bg dia iron sebab bukan guna iron ni tpppp...
guna ni haaa





insyaAllah tangan tak melecur..tak bahaya sangat..untuk dia tp wap dia sangatla panasssnyaaa.....alhamdulillah awa boleh buat....

sooo....ringan beban kat situ...huhuhu....

dan saya sangat pelik..badan dah makin berat ke apa hahahaha....apapun saya kena wat sesuatu

okla see u all in next entry :)




0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin