Thursday, September 12, 2013

hari ni hari khamis

Salam khamis,

hari ni kebetulannya befday Abdul Muhaimin yang ke 8 tahun.....akan ada befday cake cam biasa..hehe...semoga dia jadi anak yang soleh dan berjaya di masa hadapan..dan ummi , abah dan adik2 sangat sayang aimin...

nanti kalau ada gambar masa belah kek saya tunjuk ye..

kebetulannya hari ni jugak 11 thn saya dalam perkhidmatan awam...hmmmm......cepat je...

saya bukannya sihat sangat semalam saya demam lagi...kerana kesejukan di opis yang mcm peti ais selasa tu...aduiiiii....badan saya agaknya belum recover sangat.....cepat2 la jumaat saya nak cuti 3 hari..motip??? hari isnin cuti hari malaysia hahaha,,,


okla korang ...gambar nan ado..sebab tuan rumah asyik tak sihat je...musykil sungguh..hmmmm

4 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin