Tuesday, September 10, 2013

Selamat menduduki peperiksaan UPSR

Kepada sesiapa sahaja yang menduduki peperiksaan UPSR, anak kawan saya ke...anak pembaca blog ini ke..adik pembaca blog ke..saya ucapkan selamat menduduki peperiksaan UPSR.,..

nak tunggu anak saya 2 thn lagi huhuhu....tp skrg dah risau dah..camne tuh...sebab dah boleh detect mana kekurangan dia tu hmmm.....pulak bukan rajin sangat buat ulangkaji....macam mak dia la hahaha.....
tp saya akan pastikan dia tusyen subjek yang penting2 tahun depan...cam sains , kadang2 payah gak sains ni..banyak nak kena pikir huhuhu....

saya dulu amik upsr tahun 1989(gile lama ..dah tua dah ni  hmmm).....subjek yang ada BM ada 2 kot kalau tak salah, BI, Math, lisan bahasa melayu .....alhamdulillah la kan.lulus la kan..ehehhe,,,,


ok la good luck la untuk seme...baca selawat sebelum jawab...jangan gelabah. itu saje.

0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin