Wednesday, January 8, 2014

time to change

Salam semua,

setelah bermalasan pada tahun 2013, sekarang ni saya dah rajin sket...
banyak sangat menda di tahun 2013, now 2014 belum tahu lagi apa yang menunggu..tapi tinggalkan yang tu dulu

skrg saya nak workout.......saya akan cuba start di awal january sebabnya saya bimbang saya akan mula sibuk di bulan feb ke atas...

ni bipasha basu, ni memang inspirasi saya ni...so apa lagi let's workout.....so kengkawan yang ajak workout saya memang menghargai usaha baik kalian..cuma nak commit di tengahari agak susah...kadang2 meeting dari kul 10 membawa ke tengahari....so nak beli makan lagi nak workout lagi..tak la kot kan...dah la kerja makin hari makin banyak...so saya akan workout dengan cara saya...
pulak saya ada 4 orang anak ..nak kena settle persiapan sekolah diaorang lagi...nak kena remind diaorang lagi.selagi tak remind ada je benda tertinggal..pulak si kakak dah tusyen...

jadi saya akan buat dengan cara saya....insyaAllah saya akan capaikan apa yang saya nak tahun ni...mula2 ni pun tak target banyak....sbb saya tahu badan saya..,kalau saya workout yang turun bukan berat..berat mungkin statik tapi inches akan banyak berkurang....

so kita tengok la kan....apa2 progress nanti kita update...:)


0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin