Friday, July 3, 2015

salam ols

salam jumaat....ni baru lepas tido sekejap..tak senonoh kan bagitau tido ..hehe tak la kan rehat lama hari ni...jalan2 kejap tengok orang jual2 lps tu kita rasa cam ngantuk je..pastu gi tido jap.....lagipun lepas ni sambung wat kelija plak..

esok weekend yeehaa....cepat tul masa berlalu...tak lama dah nak raya dah....persiapan pun sederhana tahun ni kuih pun beli sket2 je..okla just nak makan2 je....

baju pun kalau kita banyak baju hala nak kerja je....nkita pun tengah pikir keperluan raya anak2 ..semuanya dah selesai cuma baju anak2 lelaki tambah lagi 2 helai je kot..masing2 ...okla korang ....nak sambung kerja plak..nak bukak apa ntah hari ni..dalam kepala belum ada lagi bendanya..

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin