Thursday, August 14, 2008

Mlm2 ni

Hik hik hik..nape gelak..

nak citer pasal impian yang tak tahu tercapai ke tak..kita memang peminat shabby style..and..i really.hope that.one of my dreams will be come true uhuhuhu...


Kita tak mintak banyak, tp kan..kalau dapat ruang tamu cam ni pun dah syukur
hiks(tujukan pada hubby ku tercinta(tercinta lagiks ahaks)


kalau tak dapat yang kat atas tu, yg ni pun jadi ler...


tp kan..nak dining room cam ni tau..ade chandelier segala..ko ..isk..kita rasa tak makan,takut chandelier tu jatuh hiks


nak bedrooom gini, nak jugaaaaakkk...tp kan...anak2 tido sekali..camne ek..



bestnya bathroom ni..kalau kita beli rumah..nak buat cam gini la...ade yang tak keluo dari bilik air..nanti kan...


ish minatnya..camne ye...lambat la dapat heheh

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin