Saturday, February 7, 2009

Tag dan award dari fawa dan kak Ani


kita dapat award ni dari fawa dan kak Ani

hehe..tima kasih fawa dah lama tak dapat award dan tag ehhehehe.

Syarat2nya

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

-done


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda .

-fawa dulu kemudian kak Ani...

p.s : Kak Ani, ma just publish ye..sebab ma dah buat tag ni dulu hehe



3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1.Saya seorang isteri kepada seorang suami

2.saya seorang ibu kepada 3 anak

3.saya suka surfing internet dan cari maklumat dengan pakcik google

4.saya suka baca buku, apa saja buku saya baca.

5.saya suka memasak dan mencuba resepi baru

6.saya seorang yang suka ketawa dan suka buat lawak

7.saya juga suka berkawan

8.saya suka dengan hiasan yang berdasarkan english style dan perabot yang berwarna putih

9.saya suka pinkk..hehehe

10.saya suka pantai dan apa saja yang berkaitan dengan air..hehe

sapa kita nak tag ek..tak de sapa la...semuanya selamat la hehehe

0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin