Sunday, February 1, 2009

rumah baru

Ni la umah yang baru dibersihkan...hehe..enjoy the pics ok..hehe



ni kipas dan bilik utama...

ni gambar sliding dan balcony tingkat atas



kipas dan lampu tingkat bawah...ni la bagusnya rumah 2nd hand..semua dah ade..heheheh


tu menuju ke dapur..dapur tak sempat bersih lagi..so tak leh amik gambar lagi


yang tu stor..tuan rumah asal ni dah banyak buat renovation kat umah ni..kat situ dibuatnya stor



Ni gambar tangga..hehe...


berkilat...baru lepas cuci..tgkla duaorang model tak pakai baju..tengah layan perasaan


tgk tu pokok bunga kertas..tiba2 je hidup kat situ..hehe


pastu banyak pokok lain..kat situ..hubby boleh buat setakat tu je utk hari ni lalang tinggi ooooo


okla terangla kat sini sket...hehe

oh ya mintak tolong la kan...kot faina jengah kat sini..nak tahu ade tak perkhidmatan potong rumput kat nilai..nak suruh hubby buat sorang2 ...bila agaknya nak siap kan..kalau ade beritahu ye...terima kasih banyak2...hehehe

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin