Thursday, February 5, 2009

Tag dari Era..hehe..kita jawab ye

Tag dari era hehe..so tengok apa jawapannya kat bawah

7 facts about me ..rasanya dah jawab..takpe kita jawab lagi...selain dari tag dulu
1) Peramah - yela kot kan..kita memang ramah...suka je tegur org hehe
2) manja- maklumla kita anak bongsu, skrg manja ngan hubby jela...takkan nak manja ngan org lain ye tak??
3) Mengambil berat - kita memang suka mengambil berat pasal org lain..suka sangat jaga hati org lain sampai hati sendiri terluka..hmmm
4) Garang - anak2 buah takut ngan kita sebab kita garang..tp sekarang ni anak sendiri pun kurang takut ngan kita..kita marah pun diaorang gelak..ingat ummi buat lawak ke..
5) cepat kesiankan org- kalau org mintak sedekah tukan..boleh kira bilangan yang kita reject..yang lain2 semua bagi...hehehe
6) sensitif - tengok citer industan pun nangis ahaks..
7) suka makan chocolate -tak kira aiskrim ke..apa saje mesti chocolate

Six unspextacular quirks about me :

1) Kita tak suka buang air kat tandas awam ..geliii...terukkan ..dulu boleh aje..sekarang tak boleh dah
2) Boros -suka shopping..pening kepala hubby...heheh
3) kita susah nak benci org - tp kalau dah benci, tak tahula bila boleh suka balik...
4) tak suka org pinjam duit- tp kita baik..kita bagi jugak hehe
5) tak suka kalau org kacau benda2 barang kita tanpa beritahu
6) tak suka cakap telefon lama2 hehe..sekarang la ni..dulu ok je..

tak yah tag la ek...kita bg free kat semua org

3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin